:::: MENU ::::
  • Suitable for all screen sizes

  • Easy to Customize

  • Example Product :Oolah Kaki Sembang

  • April 24, 2017



Kepengunaan perniagaan aplikasi mudah alih meletup, dan dengan alasan yang baik. Akibatnya, banyak syarikat-syarikat pasaran pertengahan dan perusahaan kini perlu puluhan ke ratusan aplikasi mudah alih aliran kerja perniagaan untuk pekerja mereka. Ini aplikasi mudah alih boleh memberikan manfaat yang besar dalam pengurangan kos, peningkatan produktiviti dan kepuasan kerja pekerja.

Tetapi ramai daripada pertubuhan-pertubuhan ini tidak boleh bersaing dengan permintaan untuk jumlah yang tinggi aplikasi perniagaan mudah alih adat berkod. Ia terlalu mahal dan mengambil masa terlalu lama untuk pergi laluan pembangunan adat pengkodan.

Dan dalam banyak kes, ia tidak perlu untuk menggunakan pengekodan adat, kerana baru Rapid Mobile App Development (RMAD) platform memberi kuasa kepada pemaju warganegara yang baru sahaja kemahiran teknikal sederhana untuk mewujudkan aplikasi mudah alih yang mantap untuk sebahagian kecil daripada masa dan kos pengekodan adat. Gartner Research mengunjurkan bahawa menjelang 2018, lebih daripada separuh daripada semua perniagaan kepada pekerja (B2E) aplikasi mudah alih akan dicipta oleh pemaju warganegara perusahaan menggunakan alat codeless.

Forrester Research mengunjurkan pasaran bagi apa-apa mudah alih pemaju warganegara tidak / platform kod rendah kod untuk beberapa $ 3 bilion pada tahun 2020.

Ini adalah masalah besar.

Jadi, apa yang profil pemaju warganegara? pemaju warganegara tidak perlu kemahiran pengekodan benar. Membangunkan aplikasi mudah alih teguh dengan platform RMAD lanjutan sahaja memerlukan kemahiran sama dengan menggunakan PowerPoint dan pertanyaan pangkalan data asas. Alat terbaik membolehkan anda visual mereka bentuk skrin app dengan menyeret butang, gambar, dan unsur-unsur antara muka lain ke kanvas dan kemudian menentukan fungsi dan tindakan mereka menggunakan bahasa Inggeris. Jika pemaju warganegara tertentu tahu beberapa HTML5 atau JavaScript, mereka boleh melakukan lebih, tetapi pengetahuan yang biasanya tidak diperlukan.

Dan platform RMAD paling kukuh memberi kuasa kepada pemaju warganegara untuk mewujudkan aplikasi mudah alih berkuasa dengan:

Mewujudkan menarik, menarik, pengalaman pengguna yang mudah untuk digunakan sebagai mudah kerana mereka membuat persembahan PowerPoint
Menggunakan antara muka drag-dan-drop untuk mengintegrasikan dengan data perusahaan dalam sumber seperti Salesforce, QuickBase, dan pangkalan data SQL web menjadi tuan rumah
Menyediakan pengguna dengan keupayaan luar talian penuh, jadi aplikasi mereka bekerja di lokasi yang jauh atau bahagian bangunan dengan liputan isyarat miskin dan kemudian menyelaraskan data secara automatik apabila mereka seterusnya pergi dalam talian
Menyokong logik kompleks yang mencipta aliran kerja yang membolehkan pekerja untuk kerja sebenar dilakukan dalam bidang itu, dan bukannya data hanya memaparkan pada papan pemuka
Mengawal penghantaran selamat daripada aplikasi untuk muat turun mudah untuk tenaga kerja global
Dan semua ini dicapai tanpa pemaju warganegara menulis satu baris kod.

Beberapa syarikat-syarikat terbesar di dunia mula mengambil kesempatan daripada murah cara ini, tangkas untuk mewujudkan aplikasi mudah alih. Mereka memahami bahawa ia adalah satu-satunya cara untuk memenuhi keperluan pekerja mereka dalam dunia perniagaan yang pesat berubah.

Berikut adalah beberapa contoh aplikasi perniagaan mudah alih yang dicipta oleh pemaju warganegara menggunakan alat RMAD.

Jurujual dengan aplikasi boleh, seperti di tapak pelanggan, membina cadangan lengkap dan sebut harga untuk pelanggan - termasuk akses kepada harga backend korporat, inventori, dan data sumber-tahap, serta awan dan pangkalan data awam untuk, katakan, kod bangunan , sambil menambah diperlukan gambar yang diambil dengan kamera telefon pintar atau tablet mereka - dan menangkap tanda tangan pelanggan untuk menutup perintah itu, semua dalam satu mesyuarat.
pengurus hartanah komersial boleh mengakses maklumat penuh tentang sifat-sifat mereka, termasuk pelan lantai, permit bangunan, dan Google StreetView, dan boleh mengisi pesanan kerja.
ajuster insurans boleh memfailkan laporan lengkap, termasuk foto, kenyataan audio daripada saksi dan pemilik dan tandatangan.
Alat ini RMAD membolehkan pengguna akhir, dan orang yang sangat dekat dengan pengguna akhir, untuk pantas dan murah mewujudkan aplikasi mudah alih mereka. Mereka dengan mudah boleh melelar pada versi baru, menambah ciri-ciri baru seperti yang diperlukan, dan dengan cepat boleh mendapatkan mereka ke dalam lapangan.

IT memainkan peranan penting dalam menentukan bagaimana akses aplikasi dan kemas kini data perusahaan, dan dalam mengendalikan ulasan keselamatan, tetapi ia tidak perlu untuk mengambil bahagian dalam panjang proses perancangan keperluan untuk banyak aplikasi proses perniagaan.

teknologi maklumat telah diratakan organisasi, proses memasukkan maklumat ke dalam tangan jauh lebih ramai orang dan membolehkan mereka membuat keputusan dengan cepat. Ini generasi akan datang alat pembangunan aplikasi mudah alih yang pesat adalah juga mengambil proses mewujudkan aplikasi perniagaan mudah alih daripada IT dan meletakkannya ke dalam jabatan dan bahagian di mana mereka akan digunakan. Hasilnya, aplikasi baru sering yang diwujudkan oleh pemaju warganegara dalam seperlima kepada sepersepuluh dari masa yang diperlukan untuk pengekodan adat, dan dengan penjimatan kos yang sama. Ini adalah revolusi perubahan dalam bagaimana perniagaan yang sedang dilakukan.

George Adams headshot 200_200 (200x198) George Adams adalah pengasas bersama dan Ketua Pegawai Eksekutif RMAD ViziApps platform. Sebelum ini, beliau adalah Ketua Pegawai Eksekutif firma perisian keselamatan perusahaan SSH Communications Security, membina ia dari permulaan kepada $ 400 juta IPO. Sebelum itu, beliau melancarkan dan membina perniagaan utama yang menerajui industri baru di Phoenix Technologies, Sun Microsystems dan Intel.
Contact Us Contact us