:::: MENU ::::
  • Suitable for all screen sizes

  • Easy to Customize

  • Example Product :Oolah Kaki Sembang

  • April 24, 2017
Anda telah melalui kursus dalam pembangunan aplikasi mudah alih dan menetapkan bahawa anda ingin membuat dan menjual aplikasi untuk perniagaan tempatan.

Anda berpotensi boleh membuat jumlah yang layak wang dan juga akhirnya membina syarikat anda sendiri dengan pekerja.

Bunyi seperti rancangan yang menarik, bukan?


Tidak begitu pantas di sana.






Matlamatnya adalah untuk membuat wang, bukan? Jadi, mari kita mempertimbangkan pelan sebenar untuk bagaimana anda akan pergi tentang melakukan itu. Syarikat-syarikat dengan proses jualan formal terikat untuk membuat lebih banyak wang. Belum lagi, anda boleh menyediakan semua jenis pemasaran yang lain, jualan dan taktikal pembangunan yang akan memastikan bahawa pelanggan-pelanggan anda membayar anda baik untuk perkhidmatan anda.

Saya akan menganggap semua orang dalam permainan aplikasi penjualan semula mudah alih mahu memaksimumkan keuntungan mereka, jadi terus membaca untuk mengetahui lebih lanjut tentang bagaimana untuk membuat wang yang banyak menjual aplikasi mudah alih untuk perniagaan tempatan.

Gunakan Self-Promotion Dengan Setiap Apps anda untuk membuat wang


Ini adalah satu jualan taktik usia tua yang menjadi lebih baik dan lebih baik dengan masa. Anda telah melihat ini di laman web, di mana pemaju laman web ini mempunyai pautan sedikit untuk portfolio beliau di bahagian bawah setiap laman web yang dibuat.

Begitu juga dengan penjual semula aplikasi mudah alih. Anda perlu mengambil kira setiap salah satu aplikasi anda sebagai alat pemasaran untuk membawa masuk lebih banyak perniagaan.

Walaupun sesetengah pelanggan mungkin meminta bahawa anda tidak melakukan ini, ramai di antara mereka tidak akan mempunyai masalah dengan banner sedikit atau link ke arah bahagian bawah aplikasi mereka, terutamanya jika anda menyampaikan aplikasi yang indah untuk mereka.

Oleh itu, menyediakan setiap template anda dengan pautan ke laman kenalan anda, memberikan semua pengguna peluang untuk menghubungi anda setiap kali mereka mungkin memerlukan aplikasi mudah alih. Fikirkan tentang senario. Anda membuat aplikasi untuk kedai perkakasan. Salah satu daripada pelanggan mereka menggunakan aplikasi, namun dia juga memiliki sebuah kedai barang kemas di jalan. Dia suka pulangan kedai perkakasan semakin, jadi dia segera menghubungi anda untuk bermula dengan sebuah aplikasi untuk kedai beliau.

Pasaran Kanan: Iaitu, Untuk Perniagaan Kecil yang Memerlukan Apps Bergerak


Pemasaran aplikasi mudah alih untuk perniagaan kecil adalah ballgame berbeza keseluruhannya. Anda tidak bercakap kepada orang yang mempunyai banyak masa di tangan mereka, dan banyak orang akan bersabar terhad untuk jargon, atau teknologi amnya.

Oleh itu, laman web syarikat anda dan aplikasi mudah alih mesti menyampaikan keputusan, menunjukkan portfolio kerja anda dan harga yang anda minta. Testimoni yang besar, bersama-sama dengan halaman pendaratan untuk membuat perkara yang mudah untuk pelanggan-pelanggan berpotensi anda.

Kami mengesyorkan melawat acara tempatan untuk memasarkan perniagaan anda, kerana pemilik perniagaan kecil berkembang maju pada jenis perbualan. Akhir sekali, beralih kepada media sosial dan iklan dalam talian apabila anda rasa anda telah ditoreh keluar sumber-sumber lain.

Membawa masuk Hasil sebenar dari Pelanggan untuk Buat Duit Jualan Apps Bergerak


Salah satu sebab utama pemilik perniagaan kecil tidak terus membayar untuk aplikasi mudah alih adalah kerana mereka tidak dapat mencari link sebenar antara aplikasi dan pendapatan meningkat. Oleh itu, anda perlu cara untuk menunjukkan bahawa pelanggan mereka menggunakan aplikasi untuk membeli lebih banyak produk atau perkhidmatan.

Menghantar pelanggan anda laporan bulanan untuk menunjukkan kepada mereka tepat bagaimana banyak muat turun dan pengguna app mempunyai. Memastikan setiap satu daripada aplikasi syarikat mempunyai beberapa jenis kupon atau tawaran khas halaman. Dengan cara ini, mereka boleh mula melihat pelanggan menebus kupon, yang bertentangan dengan andaian bahawa pengguna mengklik di atas app.

Akhir sekali, sama ada mengajar pelanggan anda untuk menggunakan pemberitahuan menolak, atau menawarkan perkhidmatan kepada mereka. Dengan cara ini, mereka dapat melihat bagaimana pelanggan bertindak balas kepada pemberitahuan ini dalam masa nyata, kerana mesej promosi yang mudah semasa waktu makan tengah hari boleh meningkatkan trafik kedai runcit yang nyata.

Jangan Lupa Tentang Pengiklan

Tidak banyak untuk dibincangkan di sini, tetapi banyak perniagaan kecil mencari perkhidmatan melalui Google dan Facebook Ads. Anda kini boleh mula untuk memasarkan syarikat anda melalui platform lain seperti Instagram dan Pinterest. Satu-satunya cara anda akan berjaya dengan ini, bagaimanapun, adalah dengan mensasarkan orang yang telah menunjukkan minat dalam aplikasi mudah alih. Jika tidak, anda hanya menghantar iklan kepada pengguna yang tidak peduli.

Untuk anda…

Sekarang kita telah mempunyai peluang untuk menampung cara untuk membuat wang menjual aplikasi mudah alih untuk perniagaan tempatan, maklumkan kepada kami dalam komen jika anda mempunyai sebarang taktik anda sendiri.

Contact Us Contact us