:::: MENU ::::
  • Suitable for all screen sizes

  • Easy to Customize

  • Example Product :Oolah Kaki Sembang

  • April 22, 2017
Telefon pintar dan inovasi tablet mungkin telah mendatar, tetapi potensi permainan-mengubah aplikasi mudah alih masih belum sedar.

IT telah menghabiskan banyak masa dan wang dalam tempoh lima tahun lalu untuk mendapatkan aplikasi mudah alih, memandangkan teknologi seperti pelayan aplikasi mudah alih pengurusan, aplikasi pembalut, bekas app, aplikasi Web gaya nipis pelanggan, dan juga virtualisasi mudah alih.

Tetapi IT telah menghabiskan usaha yang sedikit pada aplikasi mudah alih yang sebenar. Oleh itu, peranti mudah alih terus sebahagian besarnya didorong pengguna, peranti e-mel yang berorientasikan IT pada masa yang sama takut sebab-sebab keselamatan palsu dan menganggap pengganti miskin untuk PC sebenar. Ia doesn 't perlu cara ini.
Beberapa industri, sudah tentu, telah menemui nilai telefon pintar dan tablet. Perkhidmatan kurier menggunakannya secara rutin untuk mengesan dan menguruskan penghantaran pakej. Industri muzik rutin mencipta, mengurus, drama, dan amalan muzik pada iPad. Mereka telah mendapat toehold yang dalam bidang perubatan, komputer mudah alih untuk doktor dan jururawat, dan - masih di peringkat awal - sebagai hab sensor untuk pemantauan pesakit Mereka digunakan dalam pelbagai daya bidang :. pekerja utiliti, wartawan, polis, ajuster insurans, dan jualan sudah tentu langsung
Tetapi mereka tidak digunakan secara meluas dan pervasively, dengan beberapa pengecualian kecil seperti industri muzik.
Terdapat berpuluh-puluh padang - malah ratusan -. Of aplikasi yang boleh didapati untuk kegunaan perniagaan am Saya telah dilindungi beberapa dozen dalam buku saya ". IPad at Work for Dummies" Tetapi berdasarkan perbualan saya dengan vendor pengurusan mudah alih dan pengurus IT, mereka yang jarang disediakan oleh IT. pengguna Sebaliknya mencari dan mengambil kerja atas mereka sendiri, di luar ekosistem aplikasi IT yang formal.
Satu-satunya aplikasi yang IT menyediakan meluas adalah mereka dalam Office 365 langganan suite Microsoft, yang merupakan set yang sangat kukuh aplikasi untuk iOS dan Android yang baik kerja-kerja dalam persekitaran korporat, pejabat-centric. Walaupun saya sedikit lebih suka suite iWork Apple, hakikatnya adalah kerja-kerja pejabat (dan berfungsi dengan baik) di seluruh Windows, OS X, iOS dan Android, manakala iWork berjalan dengan baik hanya pada iOS dan OS X. (versi web Its tidak sesuai untuk kegunaan harian, seperti Microsoft Office Online isn ' t. versi web adalah berguna apabila anda berada dalam secubit.)
Tetapi tidak ramai yang bergantung kepada Pejabat melakukannya semata-mata pada tablet atau telefon pintar. Mereka peranti mudah alih adalah sangat berguna apabila anda bekerja di rumah atau di jalan raya, tetapi mereka menambah PC atau Mac Office anda bergantung kepada, tidak menggantikan ia. untuk tablet dan telefon pintar menjadi peranti kerja yang serius di mata IT, mereka perlu mempunyai kes-kes penggunaan utama kuat.

Apple telah begitu mengambil berat tentang penggunaan mendalam miskin iPad oleh perusahaan bahawa ia bekerjasama dengan IBM tahun yang lalu untuk menyampaikan aplikasi iPad bertaraf dunia untuk menunjukkan iPad adalah lebih daripada sebuah mesin e-mel. IBM telah mencipta iOS menarik aplikasi, tetapi mereka adalah mahal , terutamanya kerana mereka adalah hujung depan ke set back-end yang lebih mahal dan kompleks teknologi aplikasi mudah alih SAP mengikuti skrip yang sama ada yang salah dengan itu, tetapi ia adalah asasnya diri mengehadkan kepada pelanggan besar - .. yang kebanyakannya sudah melabur dalam teknologi belakang penjual atau perkhidmatan perundingan.
Jika dan apabila Salesforce.com mendapat dalam permainan ini, kita akan melihat lebih banyak harapan luas, dalam penggunaan aplikasi mudah alih dengan IT. Setakat ini, usaha Salesforce1 tidak seolah-olah telah dilahirkan buah bimbit janji, walaupun kekuatannya dalam mudah alih pembangunan aplikasi.
Satu isu bahawa organisasi IT tidak benar-benar mempunyai sumber atau kemahiran untuk membangunkan aplikasi mudah alih yang baik ;. Itulah mengapa begitu sedikit melepasi makan tengah hari-pesanan prototaip aplikasi pemaju App tidak boleh membuat hidup menjual 99 peratus dan walaupun $ 10 aplikasi, jadi mereka lebih cenderung untuk memberi tumpuan kepada menawarkan ekosistem perkhidmatan lengkap yang mempunyai hujung depan mudah alih, di mana mereka akan membuat wang sebenar.

Itu Adalah Satu Pelaburan Yang Besar Bagi IT, dan IA selalunya bermakna merobek Keluar Kembali Berakhir Telah SEDIA ADA. Itu Mustahil di pilkada organisasi, terutamanya apabila Pembekal baru Adalah Permulaan yang Tidak diketahui. Sebaliknya, Acha Menunggu vendor Acha Yang SEDIA ADA Untuk "Pergi Mudah alih "tanpa Kos Atau Kos Tambahan Yang Rendah. Acha vendor mempunyai Mendesak sedikit Untuk Pendapat melakukan kerja kerana Acha sudah mempunyai Pelanggan.
IT Bergerak lebih perlahan daripada Teknologi kerana Syarikat-syarikat Bergerak perlahan-lahan. Perubahan Adalah Sukar dan Mahal, dan wang Jarang Mengalir bebas. Perubahan Adalah Tambahan kamu makin sukses IA Mencapai Titik hujung. Revolusi Mudah alih Tahun 2010 Untuk Tahun 2012 Adalah Seperti Titik tip, menjatuhkan Yang Baik sekiranya ekosistem BlackBerry Hampir menemui ajal DENGAN duopoly iPhone dan Android Yang Kini mempunyai.
Tetapi lebih baik anda Perkakasan Adalah lebih Mudah Untuk mengambil daripada perisian. Walaupun Rasanya Aplikasi Mudah alih Telah terperangkap, Penerimaan Acha Sedang berjalan-komen pada Kira-kira Bab Kadar Ukuran Yang sama Seperti Aplikasi PC, kerana Aplikasi Web Lakukan, dan SEBAGAI Aplikasi Klien / Pelayan Kaulakukan Pada zaman awal masing- Masing.
Dalam Beberapa cara, Revolusi Bimbit seolah-Olah lebih, DENGAN peranti Telah mendatar Dalam Inovasi tetapi lebih baik anda SAYA Fikir Bahawa Aplikasi Mudah alih Masih Dalam hari-hari awal Revolusi Acha -.! Sekurang-kurangnya SAYA Berharap Inovasi Mudah alih pengkomplemen Incremental pastinya Masih berlembutlah.
Apa yang kedua-dua IT dan pengguna sama-sama boleh lakukan sekarang manakala app revolusi bimbit brews adalah dengan menggunakan banyak aplikasi baik hari ini lebih sedar dan secara rasmi. IT perlu mencari, ujian, dan menggalakkan aplikasi mudah alih yang boleh membantu perniagaan melakukan yang lebih baik, sama ada sebagai sebahagian daripada semakan portfolio formal atau sebagai satu set "cuba ini" adjuncts. Jika tidak, pengguna perlu melakukan ini.
Apa-apa usaha akan mendedahkan potensi selalu diabaikan aplikasi mudah alih hari ini. Ia juga akan mendapatkan jus kreatif mengalir supaya anda lebih baik boleh menolak vendor permohonan anda untuk memainkan peranan mereka.
Contact Us Contact us